Nowa sprzedaż

Nowa sprzedaż - magazyn

W grudniu 2015r. na rodzinnym rynku prasowym zadebiutował dwumiesięcznik ”Nowa sprzedaż“, który prezentuje praktyczne podejście do sprzedaży, marketingu i obsługi Klienta. Czasopismo tworzone jest przez drużynę Marketer+ więc jak to mówi Hardkorowy Koksu NIE MA LIPY :)

W magazynie znajdziemy mnóstwo ciekawych artykułów, które w przystępny sposób wyjaśniają czytelnikom tajniki skutecznego marketingu, opisują narzędzie podnoszące sprzedaż, jak chociażby LikeAndBuy.It w tekście dot. mediów społecznościowych na przykładzie marki DeeZee, czy wytykają handlowcom z doświadczeniem utarte już błędy w rozmowach, a czasami monologach z kontrahentami.

Nie wiem czy to dlatego, że na świeżo (minęło raptem 2 miesiące) pamiętam spotkania z przedstawicielami SerwerSMS i SMSApi podczas krakowskich targów Mobile-IT, ale szczerze polecam artykuł “Aktywizuj sms-em”, w którym autor, Andrzej Ogonowski, opisał jak wygląda rynek sms-owy w Polsce, jak często wysyłać sms-y aby miały największą skuteczność oraz jak łączyć kilka kanałów w jednej kampanii sprzedażowej. Wiedza ta podana jest w przystępny sposób i pozwala usystematyzować zdobyte, a także posiadane już wcześniej informacje. Żartobliwie mogę napisać, że po lekturze tego artykułu wiem, że niektórym firmom opłaca się zostawić kontakt do siebie w postaci numeru telefonu lub adresu e-mail, bo często procentuje to sporym rabatem ;-)

Poza tym, chyba z żadnym urządzeniem, nie jesteśmy tak związani jak właśnie z telefonem i mimo wyłączenia wszelkich rozpraszających powiadomień z fejsa, twittera i innych s-mediów, na dźwięk sms-a reaguję jak pies Pawłowa wytresowany, aby sięgnąć po telefon. E-mail, nawet najbardziej wymuskany, z super dopracowanymi guzikami nawołującymi do akcji na pewno nie ma takiej siły rażenia, gdyż przede wszystkim dociera do mnie w chwili, gdy sprawdzam skrzynkę, czyli wtedy kiedy ja chcę, a nie wtedy kiedy SMS dociera.

Podsumowując. Warto czytać magazyn “Nowa sprzedaż”, gdyż jest to kopalnia wiedzy o skutecznej sprzedaży i obsłudze Klienta, bo jak wiadomo zadowolony Klient zawsze do nas wróci.

 

Add a Comment